skip to Main Content
info@minoritykids.sk

Rómska identita pri vzdelávaní v základnej škole

Ako bývalá pedagogická asistentka a súčasná vychovávateľka v základnej škole  by som sa chcela podeliť o moje skúsenosti s vytváraním pozitívnej identity u rómskych detí. Pôsobím v škole, ktorá patrí medzi tie, v ktorých je vysoké percento žiakov z rómskych komunít. Ide o jednu z bratislavských škôl, kde nastala podobná…

Čítať viac

Nepokojné dieťa

Počas mojej práce sa často stretávam s mamičkami, ktorých dieťa je neustále nepokojné, hoci už všetko možné vyskúšali. Mamičky sa obviňujú, že asi ony robia niečo zle. Pozrime sa na problematiku z iného hľadiska. Na čo vôbec nemyslíme? Čo je…

Čítať viac

Všetkým deťom pomáha pozitívne prostredie

Základnú školu s materskou školou v Demandiciach v okrese Levice navštevuje viac ako 30 percent žiakov z rómskej komunity. Zaujímalo nás, čo z pohľadu pedagogickej asistentky Nadeždy Malčekovej potrebujú deti pri nástupe do základnej školy najviac. „Deťom najviac pomáha, ak sa učiteľ dieťaťu predstaví…

Čítať viac
Back To Top